ייעוץ משכנתאות ונדלן | 08-678-8816 | 054-5553920

רייצ'ל ואורן וייס

מכירים את זה שאנשים נזהרים מלעשות עסקים עם ידידים? או משילוב של Business and Pleasure? כי מה קורה אם לא יצליח וכדו' וכד'… אז אשתי ואני כאלו ? למה אני מספר לכם את זה? כי את עומר אני מכיר שנים רבות, דרך שרותנו הצבאי המשותף, ואני רואה בו כידיד וחבר לדרך.
 
אז אחרי שנים של שיחות על מצב השוק ועל המשכנתא האישית שלנו, הגענו למפתן המשכנתא הבאה בחיינו והחלטנו ללכת עם עומר וחבורתו. כל החששות שהיו לי בהקשר הרישא של הפוסט, התפוגגו בערך בדקה השישית של פגישת הייעוץ הראשונית ומאז ולאורך כל התהליך הממושך, הבנתי שיש החלטות בחיים שנכון לקבל ולעזוב את הקלישאות בצד.
 
על המקצועיות, המקצוענות, המסירות, הסבלנות, היסודיות והיכולות רבתי, כבר הזכירו הלקוחות השונים בפוסטים הקודמים ולכן לא ארחיב בהם כי אין ספק שבבחינה זו – עומר ואנשיו הם מהשורה הראשונה. אנחנו רצינו דווקא לעמוד על שתי נקודות –
 
1. היכולת האנושית והכבוד ההדדי שהפגינו עומר ואנשיו כלפינו אינם עניין של מה בכך במציאות של ישראל 2021. זה תענוג לעבוד עם בעלי מקצוע שמבינים את האנשים שמולם, את התהליך שהם עוברים ואיך להקל עליהם ככל הניתן.
 
2. הדבקות במשימה והגדרת המטרה כ"השגת התוצאה הטובה ביותר עבורכם". עומר ואנשיו נלחמים וממקסמים כל אפיק אפשרי וכל תמהיל ממש עד הרגע האחרון. זו גישה של מעל ומעבר שלטעמי חסרה בהרבה תחומי שרות והיא מה שעושה את ההבדל במבחן התוצאה הסופית.
תודה לעומר, תודה לרון אפשטיין המלווה הצמוד ואחינו לקרב, ותודה לכל אנשי פתרונות 358 שתמכו ברקע.
 
אם אתם בחיפושים לבעלי מקצוע בתחום, look no further, לא תתאכזבו.