ייעוץ משכנתאות ונדלן | 08-678-8816 | 054-5553920

הלוואה לכל מטרה - מינוף נכס קיים להון עצמי

מהו מינוף ומהי הלוואה לכל מטרה?

רכישת דירה היא עבור רובנו העסקה גדולה ומשמעותית בדרך לעצמאות כלכלית. ברוב המקרים, על הנכס שברשותנו קיימת גם  משכנתא, אותה לקחנו כדי להשלים את מימון העסקה.

לעיתים גם נכס שיש עליו משכנתא, עשוי להיות "נכס פיננסי הניתן למינוף". המשמעות היא שניתן למצות נכס קיים ולקבל בגינו במסגרת המשכנתא, הלוואות נוספות הנקראות "הלוואה לכל מטרה". הלוואה לכל מטרה יכולה לשמש למימון צרכים אחרים כגון שיפוץ, רכישת נכס נוסף, סיוע לבן משפחה, כיסוי חובות או צרכים אחרים.

הלוואה לכל מטרה

הלוואה לכל מטרה במסגרת מחזור משכנתא קיימת היא כלי זמין ופשוט יחסית
הרגולציה הנוכחית מאפשרת "להרחיב" או למנף הלוואת משכנתא קיימת עד 50% משווי הנכס הקיים. הלוואה זו תוגדר ברוב המקרים כ"הלוואה לכל מטרה" ותתומחר בריבית יקרה יותר בכ 2% ממשכנתא רגילה.

מאחר והריביות גבוהות יותר יש לבחון באופן מקצועי את הצורך ואת מכלול הפתרונות האפשריים.

המפתח להצלחה - תכנון קפדני ומקצועי של מינוף המשכנתא, ותוספת לכל מטרה על פי צרכי הלקוח, תוך בחינת כדאיות כלכלית, ניהול הסיכונים, בראיה ארוכת טווח ובניית תמהיל הלוואה מתאים. אנו בפתרונות 358, נעשה את זה עבורכם!

אנו נלווה אתכם לאורך כל התהליך, נתכנן בהתאם לצרכים והמגבלות האישיים, נתאים תמהיל נכון, נגיש את התיק בבנקים השונים ונבצע עבורכם משא ומתן עם הבנקים עד לקבלת ההצעה הטובה ביותר עבורכם !

עשו את הצעד הראשון בדרך למשכנתא משתלמת